flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ЗВІТ роботи керівника апарату Гусятинського районного суду Тернопільської області за 2018 рік

ЗВІТ

роботи керівника апарату

Гусятинського районного суду Тернопільської області

за 2018 рік

02 січня 2019 року                                                                  смт. Гусятин

Звіт проведено відповідно до плану роботи суду на II півр. 2018 року

1.Організаційна робота суду

Організаційне забезпечення роботи Гусятинського районного суду Тернопільської області суду здійснює його апарат, який очолює керівник апарату Х.М. Турецька.

Апарат Гусятинського районного суду Тернопільської області здійснює організаційне забезпечення роботи суду відповідно до Закону України "Про судоустрій і статус суддів", Закону України "Про державну службу", Положення про апарат Гусятинського районного суду Тернопільської області суду, Інструкцією з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АР Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Правилами внутрішнього трудового розпорядку працівників Гусятинського районного суду, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, наказів, рекомендацій Державної судової адміністрації України, розпоряджень голови суду, керівника апарату суду, а також інших нормативно - правових актів..

Відповідальних за обліково-статистичну роботу в суді, зокрема, складання статистичних звітів, визначено наказом керівника апарату суду. Всі працівники мають достатній досвід роботи та освітній рівень, який дозволяє виконувати вказані обов’язки на належному рівні.

Квартальні та річні статистичні звіти у звітному періоді, інформацію про кількість сформованих карток на осіб щодо яких розглянуто матеріали кримінального провадження - формуються в автоматичному режимі.

Робота із картками на осіб, щодо яких розглянуто матеріали кримінального провадження, ведеться помічниками суддів, а контроль за ними - заступником керівника апарату суду. Картки заповнюються своєчасно, після винесення судового рішення по матеріалах кримінального провадження.

Статистичні звіти до територіального управління подаються вчасно, без порушення затвердженого графіку, їх оригінали зберігаються відповідно до номенклатури справ суду в окремому наряді.

Облік справ та матеріалів ведеться в обліково-статистичних картках в електронному режимі. Для належного ведення діловодства суду працівникам надано доступ до автоматизованої системи документообігу суду з усіма правами користувачів, відповідно до їх посадових обов’язків. Обліково-статистичні картки ведуться секретарями судового засідання та канцелярією суду.

і

 

 

 

Один раз на півріччя розробляються плани роботи суду, які обговорюються на оперативних нарадах працівників суду.

Відповідно до планів роботи суду протягом року, судом було проведено ряд узагальнень судової практики в суді та аналізу роботи суду, з них:

-Аналіз роботи у сфері запобігання та протидії корупції та стану виконання працівниками апарату суду Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції»;

-Узагальнення підстав скасування за змін судових рішень по цивільних та кримінальних справах (провадженнях) за II півріччя 2018 року;

-Узагальнення судової практики щодо кількості судових рішень,які містять посилання на рішення Європейського суду з прав людини у 2018 році;

За звітний період здійснювався ряд заходів, спрямованих на покращення ефективності роботи суду, підведенню підсумків та здачі обліково-статистичних звітів, метою якого була оцінка доступності правосуддя, ефективності організації роботи суду та незалежності, неупередженості суддів під час судового розгляду справ, про що на офіційній веб-сторінці суду висвітлювалася інформація про проведену роботу, проводилась робота по наповненню інформацією офіційної веб-сторінки. У цілому всі заходи, заплановані у звітному періоді, як правило, виконані у встановлені строки, зроблено відмітки із зазначенням наряду, в якому знаходяться відповідні матеріали

Одним із способів контролю виконання запланованих заходів є обговорення їх наслідків на оперативних нарадах, які проводяться керівником апарату суду. Темами нарад є обговорення підсумків роботи суду за рік, роботи апарату суду в цілому, питання навчання працівників суду і підвищення їхнього професійного рівня, правильності ведення документації, її зберігання, а також трудової дисципліни колективу суду.

Зокрема на оперативних нарадах розглядалися питання:

-Обговорення проблемних питань за результатами складання статистичних звітів за 2017 рік;

-Обговорення Плану роботи на перше півріччя 2018 року;

-Розподіл обов’язків між працівниками Гусятинського районного суду на 2018 рік;

-Обговорення подання електронних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;

-Обговорення заходів контролю за надходженням та поверненням судового збору;

-Вдосконалення знань працівників апарату Гусятинського районного суду з КП»Д-3»;

-Обговорення результатів перевірки стану набрання рішенням законної сили та організації роботи щодо своєчасної відправки рішень до ЄДРСР;

-Аналіз результатів перевірки стану заповнення ОСК автоматизованої системи документообігу суду,контроль за правильністю заповнення картки на особу стосовно якої судом розглянуто кримінальне провадження;

-Обговорення результатів перевірки канцелярії суду на предмет дотримання у роботі порядку опрацювання вхідної кореспонденції;

-Аналіз дотримання порядку розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію в суді;

-Обговорення результатів перевірки правильності та своєчасності виготовлення протоколів судового засідання та фіксування судового процесу за допомогою технічних записів секретарями судового засідання;

-Проведення інструктажів з пожежної безпеки та охорони праці;

- Обговорення Плану роботи на перше півріччя 2019 року,

Постійно здійснювалась робота, щодо вдосконалення та наповнення інформацією офіційної веб-сторінки суду - 121 інформація.

Варто зауважити, що упродовж року відповідальними працівниками апарату суду щомісячно до ТУ ДСА України надавалася інформація про проведення Гусятинським судом сеансів ві деоконферензв ’ язку під час досудового розслідування та судового провадження у кримінальних справах (провадженнях) та у цивільних справах. Також систематично надавалися відомості щодо кількості надісланих текстів судових повісток у вигляді БМБ- повідомлень учасникам судового процесу.

Постійно забезпечувався контроль за правильністю та своєчасністю внесення даних працівниками апарату суду до автоматизованої системи електронного документообігу .

Разом з тим, упродовж 2018 року консультантом суду здійснювалися заходи щодо систематизації законодавства , здійснювався моніторинг змін до чинного законодавства України та підтримували кодекси у контрольному стані (як в електронному варіанті, так і у паперовому).

Щодо аналітичної роботи, керівником апарату суду проведено оцінку і аналіз ефективності діяльності суду протягом 2018 року, перевірку порядку ведення вихідної кореспонденції, висвітлення інформації для громадян на сайті та інформаційних стендах суду, роботи ЕК суду, причин неможливості виконання рішень суду, звернень громадян та запитів на публічну інформацію, базових показників роботи суду, запитів на публічну інформацію, причин скасування рішень апеляційними та касаційними інстанціями, виконання планів суду, організації та ведення кадрової роботи суду.

  1. Кадрова робота

Штатний розпис Гусятинського районного суду Тернопільської області на 2018 рік затверджено начальником ТУ ДСА України в Тернопільській області в кількості 27 штатних одиниць, з яких:

Голова суду - 1 Суддя - 4

Керівник апарату суду - 1

з

 

 

 

Заступник керівника апарату суду - 1 Помічник судді - 5 Консультант суду - 1

Консультант суду (по роботі з персоналом) - 1 Судовий розпорядник - 1 Секретар судових засідань - 5 Старший секретар суду - 1 Секретар суду - З

Головний спеціаліст (з інформаційних технологій) - 1 Архіваріус - 1

Прибиральник службових приміщень - 0,5

Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків - 0,5

З 27 штатних одиниць фактично зайняті 23, з них: суддів - 3; працівників патронатної служби - 3, державних службовців - 15, службовців - 1, інших працівників - 1.

На протязі звітного періоду вакантних посад не було.

З метою вдосконалення порядку преміювання працівників апарату суду,стимулювання їх праці,забезпечення належного рівня виконавської та трудової дисципліни 22 червня 2018 року було затверджене Положення про преміювання працівників апарату Гусятинського районного суду та Положення про встановлення стимулюючих виплат та надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань працівникам апарату Гусятинського районного суду Тернопільської області.

На підставі Положення про помічника судді, затвердженого рішенням Ради суддів України від 18.06.2018 року №21 Зборами суддів Гусятинського районного суду було затверджено та введено в дію посадову інструкцію помічника судді Гусятинського районного суду Тернопільської області. Протягом 2018 року головою суду та керівником апарату суду було винесено: 90 наказів з основної діяльності;

19 наказів з кадрових питань;

50 наказів про надання відпусток;

19-наказів про службове відрядження.

Трудові книжки працівників апарату суду ведуться відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року N 58.

В суді ведеться книга обліку руху трудових книжок та книги обліку руху особових справ суддів, державних службовців, працівників патронатної служби та робітників.

Особові справи працівників суду приведено у відповідність з вимогами Порядку ведення та зберігання особових справ державних службовців, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 22.03.2016 року № 64.

У поточному році у Чернівецькому регіональному відділенні НШС України пройшли навчання голова суду , 2 суддів та 6 працівників апарату суду. Протягом 2018 року заходи дисциплінарного впливу до працівників суду не застосовувались.

В суді ведеться інформаційно-аналітична система «Кадри-\\ЗЕВ».

На виконання наказу ДСА України від 03.09.2015 року № 163 «Про запровадження інформаційно-аналітичної системи «Кадри \УЕВ» наказом керівника апарату суду відповідальною особою за ведення системи призначено консультанта суду (по роботі з персоналом), за підготовку приміщень та технічних засобів головного спеціаліста з інформаційних технологій.

На забезпечення виконання Указу Президента України від 29.12.2017 № 451» здійснено державну реєстрацію рішення про перебування юридичної особи Гусятинський районний суд Тернопільської області в процесі припинення, у зв’язку з утворенням Теребовлянського окружного суду - у Гусятинському та Теребовлянському районах Тернопільської області із місцезнаходженням у містах Гусятин та Теребовля Тернопільської області шляхом реорганізації (злиття) Гусятинського районного суду Тернопільської області та Теребовлянського районного суду Тернопільської області.

Декларування доходів державних службовців суду проводиться щорічно в строки, визначені Законом України "Про запобігання корупції".

Протягом звітного періоду консультантом суду (по роботі з персоналом)у повному обсязі були виконані заходи, передбачені відповідними розділами планів роботи суду на перше та друге півріччя 2018 року.

З метою визначення якості виконання державними службовцями Гусятинськогорайонного суду поставлених завдань, , планування службової кар’єри, визначення потреби у професійному навчанні, відповідно до статті 44 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. № 889-УШ, постанови Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 р. № 640 «Про затвердження Типового порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців», на виконання наказу № 48-к від 01.10.2018 р. ТУ ДСА в Тернопільській області, керівником апарату суду 16.10.2018р. проведено оцінювання результатів службової діяльності державних службовців категорії «Б» та «В» .

Оцінювання проводиться з дотриманням принципів об’єктивності, достовірності, доступності та прозорості, взаємодії та поваги до гідності.

Консультантом суду (по роботі з персоналом) забезпечувалося виконання заходів щодо ведення обліку військовозобов’язаних .

3.Комунікаційна діяльність суду.

З метою забезпечення гласності, прозорості та відкритості діяльності Гусятинського районного суду Тернопільської області для громадськості, а також створення сприятливих умов для отримання інформації про діяльність суду здійснюється ряд заходів для забезпечення максимально прозорого доступу суспільства до інформації про діяльність судів. Налагодження зовнішньої та внутрішньої комунікації органами судової влади - одне з найважливіших завдань, що прямо випливає з необхідності розвитку суспільної правосвідомості.

г

Суддя спікер та прес-секретар суду надають об’єктивну інформацію про діяльність суду і суддів, налагоджують постійний діалог із суспільством в інтересах забезпечення незалежності судової влади, гарантування законності та правопорядку, здійснення об’єктивного і неупередженого правосуддя та відновлення довіри громадян з метою зміцнення авторитету судової влади.

Прес-секретарем суду протягом року висвітлюються новини на веб- сторінці суду а також вносяться новини, прес-релізи у соціальній мережі Facebook.

Неодноразово проводилися в суді семінари за участю представників Гусятинського районного центру зайнятості та працівників Гусятинського районного суду, за результатами обговорення працівники центру зайнятості надали консультації щодо певних норм законодавства про працю і зайнятість, державне соціальне страхування на випадок безробіття, в т.ч. при вивільненні працівників в процесі реорганізації суду.

Круглий стіл, щодо адміністративної відповідальності за несплату аліментів, за участю КВІ, прокуратури, виконавчої служба,ціллю якого був інформування громадськості.Прес-секретар суду брала участь у II загальнонаціональному форумі«Незалежні суди та вільні ЗМІ: розширення можливостей співпраці» метою якого було обмінятися думками, ідеями, пропозиціями про те, як комунікацію між судами та медіа зробити максимально ефективною для обох сторін.

Крім того у 2018 році затверджено Інструкцію з обслуговування осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення під час звернення до Гусятинського районного суду Тернопільської області призначено відповідальну особу за доступ до правосуддя маломобільних груп населення під час звернення до суду .

На виконання вимог статті 22 Закону України «Про звернення громадян» в Гусятинському районному суді Тернопільської області протягом звітного періоду проводився особистий прийом громадян керівництвом суду, згідно встановленого графіку, про що зроблено відповідні записи у журналах прийому громадян головою суду та керівником апарату.Усі звернення від громадян було розглянуто невідкладно на особистому прийомі громадян головою суду та керівником апарату, заявникам надано вичерпну відповідь.

На виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації" протягом 2018 року до суду надійшло 7 запитів на публічну інформацію . Відповіді надано в межах строків передбачених законодавством.

Слід зазначити, що скарги на дії працівників апарату до суду не надходили, службові розслідування не проводилися, нікого з працівників суду не було притягнуто до відповідальності за невиконання або неналежне виконання посадових обов'язків.

Отже, в цілому, можна зробити висновок, що Гусятинський районний суд забезпечеує максимально прозорий доступ суспільства до інформації про діяльність суду і ця інформативна робота ведеться на відмінному рівні. 4,Фінансово-господарська діяльність Протягом звітного періоду суд був забезпечений поштовими конвертами, марками, папером, журналами, дисками (CD-R та DVD-R), обкладинками на справи та господарськими товарами.

Матеріальні цінності районного суду знаходилися на відповідальному зберіганні у заступника керівника апарату суду Куленич І.М., нестач та надлишків під час проведення представниками ТУ ДСА в Тернопільській області інвентаризації необоротних активів (основних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних матеріальних активів, капітальних інвестицій), матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання, запасів у жовтні 2018 року не виявлено.

За 2018 звітний рік районним судом було використано в роботі на відправку простої кореспонденції - 1331 шт. конвертів на суму 389,04 грн. з марками на загальну суму 25755 грн., а також на відправку рекомендованої кореспонденції - 2067 шт. конвертів з марками на суму 151109 грн.

Здійснюється постійний контроль щодо кількості спожитої електроенергії та водопостачання в суді.

На виконання Плану заходів з енергозбереження і скорочення витрат на комунальні послуги та енергоносії Гусятинського районного суду Тернопільської області протягом звітного періоду проаналізувався стан внутрішніх інженерних мереж будівель, приладів обліку та пристроїв регулювання енергоресурсів.

Технічний стан приміщення Гусятинського районного суду задовільний.

Облік майна ведеться за кожним кабінетом. Електронною поштою суд забезпечений, комп’ютерна техніка та засоби фіксації судового процесу знаходяться в робочому стані.

Знаки поштової оплати списуються відповідно до реєстрів на списання простої та рекомендованої кореспонденції. Зазначені реєстри ведуться окремо, із зазначенням дати відправки, одержувача, його місця знаходження.

Працівники суду забезпечені необхідними нормативно-правовими актами, контрольними примірниками кодексів. Література зберігається в спеціально відведених шафах. Спеціально облаштованого під бібліотеку суду кабінету немає.

Необхідні в роботі закони України, кодекси, постанови Кабінету Міністрів України та інші нормативно-правові акти знаходяться в контрольному стані, зміни і доповнення в них вносяться своєчасно.

Приміщення суду забезпечене централізованим теплопостачанням.

Протягом року у приміщенні суду проводилися поточні ремонти: проведено ремонти у кабінетах суддів,працівників апарату суду та в залі судового засідання     В цілому суду, вдалося закінчити рік із покращеними

показниками якісного розгляду справ, покращити зовнішній вигляд примішення суду.

  1. Робота з програмним комплексом, прийом обладнання та налаштування

Відповідно до вимог Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого Рішення Вищої ради правосуддя 19.04.2018 № 1200/0/15-18 в частині направлення копій судових документів виключно в електронній формі з використанням електронно-цифрового підпису, районним судом до Єдиного державного реєстру судових рішень було надіслано 5571 рішення, відсоток надісланих — 99,8 %. Посилюються заходи контролю щодо кількості копій судових рішень, надісланих до ЄДРСР.

Обслуговування бази даних «Д-3» здійснюється через комп’ютерну програму «СПД», яка виконує такі задачі: резервування бази даних, перевірка бази даних, відновлення бази даних, збір сміття, копіювання бази даних на інший комп’ютер в мережі.

Раз в тиждень проводиться контрольне відновлення робочої бази на резервну копію. Також через «СПД» працює поштовий клієнт та клієнт відправки CMC.

Протягом звітного періоду було успішно відправлено 1289 SMS- повідомлень учасникам судового процесу (судові повістки).

Використання встановлених в суді систем відеоконференцзв’язку за звітний період - 134 сеанси з іншими судами та установами Державної пенітенціарної служби України.

Резервне копіювання та перевірка бази даних КП «Д-3» відбувається автоматично з копіюванням на інший комп’ютер.

Антивірусне забезпечення комп’ютерів в районному суді - ESET NOD 32 Antivirus, а саме: ESET NOD 32 Antivirus 6 - 1 комп’ютер, ESET NOD 32 Antivirus 4-20 комп’ютерів, ESET NOD 32 Antivirus 3 - 1 комп’ютер. Оновлення антивірусних баз проходить регулярно в автоматичному режимі.

Моніторинг якості ADSL каналу свідчить про те, що канал працює без збою з підключеною швидкістю 100 Мбит/с.

Проводилося редагування та постійне оновлення офіційної веб-сторінки http://gs.te.court.gov.ua Гусятинського районного суду Тернопільської області.

З працівниками апарату суду проведено інструктаж по пожежній безпеці, охороні праці, дотримання техніки безпеки на робочому місці, правила користування побутовими приладами та оргтехнікою.

Таким чином, за підсумками проаналізованої роботи за звітний період 2018 року можна зробити висновок, що обліково-статистична робота в Гусятинському районному суді Тернопільської області перебуває на належному рівні.

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

Проаналізувавши виконання запланованих у 2018 році заходів, на основі актів перевірки та аналізів, хотілося б відзначити, що організація роботи апарату Гусятинського районного суду Тернопільської області здійснюється на належному рівні, усі заходи, як правило, виконані у повному обсязі та у встановлені строки.

Слід зазначити, що в умовах постійних змін, значного прогресу новітніх технологій та з метою підтримання високих стандартів, ефективного вирішення поставлених завдань необхідними заходами є подальше вдосконалення, пошук нових методів та методик по організації роботи апарату суду, підвищення кваліфікації працівників апарату з метою покращення рівня організації діяльності суду в цілому.

Отже, з метою подальшого удосконалення роботи апарату суду у 2019 році необхідно:

-продовжити подальшу роботу щодо приведення у відповідність до вимог чинного законодавства всіх внутрішніх організаційно-розпорядчих документів

суду;

-підвищувати кваліфікації працівників апарату суду;

-покращити стан реалізації в суді проекту Державної судової адміністрації України «Електронний суд»;

-забезпечити суд автономним опаленням;

-встановити сигналізацію та відеоспостереження суду.

Керівник апарату

л

 

Гусятинського районного суду

/5/

 

Тернопільської області

Х.М. Турецька

(03557)2-19-55